TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
DBDeutsche Bahn Deutsche Bundesbahn (1949 - 1993)
Délka: 116 mm
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
03013 | Parní lokomotiva BR 95, DB, III | TT | 7759 Kč | ||||
01470 | Set 3 osobních vozů , DB, III | TT | 1875 Kč | ||||
13003 | Osobní vůz Bi29, DB, III | TT | 679 Kč | ||||
13006 | Osobní vůz 2.třídy, DB, III | TT | 632 Kč | ||||
13013 | Osobní vůz 1/2.třídy, DB, III | TT | 632 Kč |
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
01015 | Reisezugwagen-Paar der DB, bestehend aus einem 1./2. Klasse und einem 2. Klasse Reisezugwagen, Ep. IV -FORMNEUHEIT- | 2222 Kč | |||||
13019 | Osobní vůz 2. tř. Baai, DR, IV | TT | 941 Kč | ||||
13020 | Osobní vůz 2. tř. Baaitr se zavazadlovým prostorem, DR, IV | TT | 941 Kč | ||||
13021 | Osobní vůz 2. tř. Bi , DR, III | TT | 941 Kč | ||||
13022 | Osobní vůz 1./2. tř. Abi , PKP, III | TT | 941 Kč | ||||
13023 | Osobní vůz 2. tř. Bi, PKP, III | TT | 941 Kč | ||||
13024 | Zavazadlový vůz (pomocný) do pracovního vlaku, DB, III | TT | 941 Kč | ||||
13243 | Osobní vůz 2. tř. Bi , PKP, III | TT | 941 Kč | ||||
13406 | Zavazadlový vůz Pwi, DR, III | TT | 852 Kč | ||||
16002 | Osobní vůz 2. tř. Baai, DR, IV | TT | 941 Kč | ||||
16003 | Zavazadlový vůz Daai, DR, IV | TT | 941 Kč | ||||
16004 | Osobní vůz 2. tř. Bi, DR, III | TT | 941 Kč | ||||
16005 | Osobní vůz 1. tř. Ai, PKP, III | TT | 941 Kč | ||||
16006 | Reisezugwagen 1. Klasse Ai der DB, Ep. III | TT | 941 Kč | ||||
16007 | Reisezugwagen 2. Klasse Bi der DB, Ep. III | TT | 941 Kč | ||||
501200 | Osobní vůz (ex. BCi 29) TILLIG/Sebnitz /// | TT | 675 Kč |