[0]-
Vyhledat
E-shop malemodely.cz - úvodní stránka Napište nám mail Telefon na prodejnu
Číslo 1166
Měřítko H0
Epocha IV , V , VI
Dráha
Druh Vyřazeno
Legenda
Zboží je skladem
Zboží je skladem
Zboží je skladem u výrobce
Zboží je skladem u výrobce
Zboží je ve slevě
Zboží je ve slevě
Zboží ve slevě skladem
Zboží ve slevě skladem
Zboží objednáno u výrobce
Zboží objednáno u výrobce
Zboží není skladem
Zboží není skladem
Dlouhá dodací doba
Dlouhá dodací doba
Novinka
Novinka
Výběh
Výběh
Ukončená výroba
Ukončená výroba
Jednorázová novinka
Jednorázová novinka
Plánovaná výroba
Plánovaná výroba
  Optimalizováno pro Google Chrome
  Optimalizováno pro Google Chrome

Viessmann 1166
Traktor Fendt Vario 926 s osvětlením a žlutým blikajícím světlem, funkční model, IV , V , VI

Traktor Fendt Vario 926 s osvětlením a žlutým blikajícím světlem, funkční model
V Y Ř A Z E N O

Popis produktu Viessmann 1166

Traktor Fendt Vario 926 s osvětlením a žlutým blikajícím světlem, funkční model

LED osvětelení - přední a zadní světla a žluté blikající světlo na střeše

Rozměry : délka - 5,5 cm, šířka - 3 cm, výška - 4 cm

H0 1 : 87  Rozchod kolejí: 16,5 mm

IV IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.

V V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.

VI VI. epocha - mezinárodní verze normy NEM 800 již uvádí specifikaci pro tuto epochu, národní verze se teprve připravují. Pro tuto epochu jsou charakteristické prvky vstupu dalších soukromých dopravců na železnici, bohatá barevná schemata vozidel. Pro naši železnici je charakteristické převedení nákladní dopravy pod ČD Cargo, osamostatnění správy železniční sítě od dopravy. Na místních tratích jsou odprodávány nepotřebné nádražní objekty, při rekonstrukcích stanic se odstraňují přebytečné objekty a koleje, které sloužily nákladní dopravě. Ta je nyní soustřeďována do velkých stanic a terminálů. V přepravě zásilek vévodí kontejnerová doprava.