[0]-
Vyhledat
E-shop malemodely.cz - úvodní stránka Napište nám mail Telefon na prodejnu
Číslo 35201
Měřítko H0
Epocha I , II , III , IV , V , VI
Dráha
Druh Vyřazeno
Ploché vozy k přepravě těžkých dílů, materiálů a nástrojů - 2ks
35201
Legenda
Zboží je skladem
Zboží je skladem
Zboží je skladem u výrobce
Zboží je skladem u výrobce
Zboží je ve slevě
Zboží je ve slevě
Zboží ve slevě skladem
Zboží ve slevě skladem
Zboží objednáno u výrobce
Zboží objednáno u výrobce
Zboží není skladem
Zboží není skladem
Dlouhá dodací doba
Dlouhá dodací doba
Novinka
Novinka
Výběh
Výběh
Ukončená výroba
Ukončená výroba
Jednorázová novinka
Jednorázová novinka
Plánovaná výroba
Plánovaná výroba
  Optimalizováno pro Google Chrome
  Optimalizováno pro Google Chrome

PMT 35201
Ploché vozy k přepravě těžkých dílů, materiálů a nástrojů - 2ks, I , II , III , IV , V , VI

Ploché vozy k přepravě těžkých dílů, materiálů a nástrojů - 2ks
V Y Ř A Z E N O

Popis produktu PMT 35201

Ploché vozy k přepravě těžkých dílů, materiálů a nástrojů - 2ks

H0 1 : 87  Rozchod kolejí: 16,5 mm

I I. epocha - období od počátku éry železnice až do dvacátých let je charakteristické výstavbou mnoha samostatných soukromých drah, převážně lokálních, na kterých je provozována parní trakce a s vozy jednoduchých konstrukcí.

II II. epocha - období do roku 1945 je charakteristické pro postupné slučování malých soukromých drah a vytváření velkých státních železnic. Parní trakce je na vzestupu, zdokonalují se provozní předpisy, návěstní soustava.

III III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.

IV IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.

V V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.

VI VI. epocha - mezinárodní verze normy NEM 800 již uvádí specifikaci pro tuto epochu, národní verze se teprve připravují. Pro tuto epochu jsou charakteristické prvky vstupu dalších soukromých dopravců na železnici, bohatá barevná schemata vozidel. Pro naši železnici je charakteristické převedení nákladní dopravy pod ČD Cargo, osamostatnění správy železniční sítě od dopravy. Na místních tratích jsou odprodávány nepotřebné nádražní objekty, při rekonstrukcích stanic se odstraňují přebytečné objekty a koleje, které sloužily nákladní dopravě. Ta je nyní soustřeďována do velkých stanic a terminálů. V přepravě zásilek vévodí kontejnerová doprava.