Patrový vůz Bdmteeo 2. tř. „Najbrt“
Číslo vozu: 50 54 26-18 107-7
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
ČDČeské dráhy Česká státní železnice (od 1992)
Vnitřní interiér vozu
Je možná instalace osvětlení interiéru
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
41271 | Patrový vůz Bdmteeo 2. tř. „Najbrt“, ČD, V | ![]() |
TT | ![]() |
1399 Kč |
![]() |
![]() |
41275 | Patrový vůz ČD | ![]() |
TT | 1582 Kč |
![]() |
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Zařazeno | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
41170 | Dopplst-Stw.DBmq mintg.DR Ep5 | ![]() |
27.05.2022 | |||
![]() |
41180 | Doppelstwg. DBmu mintg.DR Ep5 | ![]() |
27.05.2022 | |||
![]() |
41262 | Patrový vůz Dbm, modrý, ČD, V | ![]() |
TT | 10.02.2020 | ||
![]() |
41110 | Patrový vůz DBmq, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
02.02.2016 | |
![]() |
41120 | Patrový vůz DBmu, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
02.02.2016 | |
![]() |
41130 | Patrový řídící vůz DBmq, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
22.12.2013 | |
![]() |
41140 | Patrový osobní vůz Dbmu, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
22.12.2013 | |
![]() |
41150 | Patrový vůz DBmq, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
22.12.2013 | |
![]() |
41160 | Patrový osobní vůz Dbmu, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
22.12.2013 | |
![]() |
41260 | Patrový vůz Bap, modrý, č. 1, ČSD, IV | ![]() |
TT | ![]() |
17.12.2013 | |
![]() |
41261 | Patrový vůz Bap, modrý, č. 2, ČSD, IV | ![]() |
TT | ![]() |
17.12.2013 | |
![]() |
41266 | Patrový vůz, modrý, bílý popis, ČSD, IV | ![]() |
TT | ![]() |
25.11.2013 | |
![]() |
41265 | Patrový vůz modrý, žlutý popis, ČSD, IV | ![]() |
TT | ![]() |
25.11.2013 | |
![]() |
41263 | Patrový vůz Dbmue, modrý, ČD, V | ![]() |
TT | ![]() |
12.03.2013 |